Welke tools worden er uitgelegd?

Er worden 3 belangrijke tools uitgelegd om tijd en planning bij te houden. De drie tools die aan bod komen, zijn: Outlook, OneNote en OneDrive. Iedere tool zorgt ervoor dat je een duidelijke planning kunt opstellen, maar toch vond ik de tool OneNote het best.

Waarom is OneNote de beste tool volgens mij?

OneNote is volgens mij de beste tool, omdat je dit een zeer duidelijke structuur kunt geven. Je kunt bijvoorbeeld (wanneer je dit voor school wilt doen) verschillende mappen aanmaken die je kunt noemen per vak. Vervolgens zet je bij de verschillende mappen pagina’s waarin je per pagina een taak uitlegt. Dan kun je bij die pagina’s opschrijven wat je juist moet doen en hoelang je denkt dat je hier zult aanzitten. Wanneer je dan bijvoorbeeld eens feedback krijgt op een opdracht. Dan kun je dit hier ook bijschrijven en dan vind je eigenlijk alles gemakkelijk terug.

Feedback op de course die ik volgde.

Als je zelf wat meer uitleg wilt krijgen over hoe je de verschillende tools kunt gebruiken, dan vind je dit terug op deze link. Het is een zeer aangename stem om naar te luisteren en het is zeer duidelijk uitgelegd.

Categories:

No responses yet

Geef een reactie